torsdag den 29. oktober 2009

Nytårskjolen

.. det er hvad jeg er på udkig efter nu, og måske en kjole som jeg kan bruge til ihvertfald en af de julefrokoster jeg skal til. :) Men så må jeg heller ikke købe andet tøj resten af det her år. Skal spare penge sammen til vinterferien, hvor jeg skal til London med en veninde og så er der jo også en masse julegaver, der skla købes, så jeg må være fornugtig! :)




Kjolen her er fra veromoda og koster
359,95 kr. Jeg ville sætte en masse guld accesories til for at gøre den rigtig festlig.
















Jakken og de to kjoler her er fra Gina Tricot. Jakken koster 299 kr, den sorte kjole koster 199 kr og pailetkjolen koster 399 kr. De kan alle findes på hjemmesiden.











Kjolerne her er jeg også rigtig vild med. De er fra asos, og kjolen med pailetter koster 655,60 kr og den anden koster 743,01 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar