torsdag den 8. oktober 2009

EFTERÅRSFERIE! :D:D

Det gode ved at gå i skole er, at man får ferie. tihi. Jeg glæder mig så meget til denne ferie, bare det at slippe for lektier bliver jo skønt!
Men her er lige en plan over hvad jeg skal lave:

Fredag: Slappe af foran mit tv og lave absolut ingenting.
Lørdag: I sommerhus med familien, mormor og min kæreste.
Søndag: Sommerhus.
Mandag: Sommerhus og shopping.
Tirsdag: Hjem fra sommerhuset.
Onsdag: Arbejde fra 06.00-12.30
Torsdag: Arbejde fra 06.00-12.30 og derefter på 'ferieophold' med nogle tøser.
Fredag: 'Ferieophold' med nogle tøser.
Lørdag: 'Ferieophold' med nogle tøser.
Søndag: Hjem fra 'ferieophold' og derefter total afslapning ind skolestart mandag.

Min ferie består altså både af familie-hygge, arbjede og fest med pigerne. SUPERT efter min mening. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar